Koniec wakacji

Tak jest. Zastój na blogu wiązał się z tym, że byłem na wakacjach w miejscu gdzie dostęp do internetu jest tylko marzeniem . Czas ten wykorzystałem na nadrobienie zaległości w grach pc ( Morrowind i WH40k:Rites of War) oraz zgłębianie niuansów warchamerowego flufu (kroniki gaunta, herezja horusa i w głab malestormu – takie książki), Fluf w Wh 40k jest tak zjebany ze szkoda gadać ale książki przeczytałem i w końcu wiem o co w tym Wh 40k chodzi ( zjeb zjeb zjeb- masakryczne jest to ze z tego co wyczytałem 99,9% kosmicznych marinsów [adeptus astrates hyhy] jest prawiczkami. Nie wiem jak mozna sie czymś takim jarać 😉  No ale jak już nie czytałem i nie grałem na kompie (czy w planszowych Osadników) udało mi sie co nieco pomalowac. Na pierwszy ogień idzie muzyk z armi Sons of Kronos z Chronopii.


Ten wpis został opublikowany w kategorii Chronopia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

