Space Hulk – Brother Goriel

Jako że wczoraj dzień minął mi na oczekiwaniu na wyschniecie farby podkładowanej na modelu Talos Pain Engine. Postanowiłem dokończyć figurkę, którą niemal skończyłem malować jakieś dwa lata temu 🙂 Właściwie to wczoraj domalowałem tylko efekty świetlne ( moja pierwsza próba w życiu) i wykończyłem mini dioramkę.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Space Hulk, WH 40k. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Space Hulk – Brother Goriel

  1. karol maciejewski pisze:

    wow!

  2. Christof pisze:

    O w mordę! O_O Ależ to światło jest zajebiste!

  3. kmq1 pisze:

    dzińki dzińki 🙂

  4. Seboom pisze:

    Poza tym, że świetna robot to efekt jednego oka jest po prostu zajebisty!

Skomentuj

