Paper Dreadnought

No i doczekała sie bida blaszana w końcu malowania. Poćwiczyłem sobie trochę na nim malowanie areografem. Ogólnie jest spoko tylko ta głowa z greystufu trochę mi nie pasuje – mogłem ją zrobić ciut mniejszą .

 

Poza tym na blogu cisza bo raz mało co teraz robiłem no może z wyjątkiem kilkunastu drzewek którymi niedługo sie pochwale. Aby przerwać błogie lenistwo zacząłem dzis malować ośmioosobową ekipę hatamoto. Może przydadzą się na turniej w krk.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rzeźby, WH 40k. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Paper Dreadnought

  1. javi pisze:

    Simply awesome! …and on par with citadel’s finecast quality but way cheaper LOL !!

    Now seriously, it’s amazing how you injected such feeling of heavy weight to a paper model 🙂

    Long time follower of your blog (love mutant chronicles and chronopia!) but I think I’ve never comented before.

    Keep up with the great blog, I’ll keep checking from time to time 😉

    cheers.

Skomentuj

