2 na 1

Miałemy wczoraj z chłopakami małe spotkanko towarzyskie na 1500 pkt na stronę. Zagraliśmy 2 na 1. Ja swoją Mishima grałem z Norkosem (Bauhaus) na Qbe grającego Cybertroniciem. Ustawka była taka że walczymy wręcz więc terenem była Jungla z ograniczeniem widoczności do 12 cali i bez żadnych dodatkowych zasad. Cel – rozjebać wroga.

Moja rozpiska miała około 775 pkt. Miałem jednostki:
5xAshigaru + miotacz + sierż
5x Bushido Samurai + miotacz+ sierż
2x Dragon rider + sierż
2x Oni Walker
Toshiro
Yojimbo Death Bringer

Niemam pojęcia co miał Norkos i Qba ale maniej więcej:
Bauhaus
Żelazko
Koleś z toporem i ochroniarzami
Etolies Mortant(???)
Jakiś kolesi z shotgunami
i coś tam pewno jeszcze

Cybertronic
2x Lustrzaki
2x Machinatorzy mk2
szaserzy(???)
voluntirsi
2x Cancery
Scorpion z AP
Vince
Cyril
i coś tam pewno jeszcze

Fotkami proszę się nie kierować bo chłopaki chodź nie z KRakowa to niestety straszne żydki i żal im wydac 100 zł na pożądne proxy (wstyd QBa wstyd) więc Scorpiony robiły za Cancery a Atylle za Scorpiony(?) 😉

Bitwa była dosyć ciekawa ( jak na UWZ).
Ja wziąłem prawą strone Norkos lewą. W pierwszej turze wszyscy ruszyli raźno do przodu z wyjątkiem Lustrzaków którzy z przodu już byli.
Nawiązały się pierwsze wymiany ognia – żelazko strzelało do Lustrzaków -> w tej i kolejnej turze chyba wszyscy zostali wybici. Po mojej stronie Lustrzaki strzelały do Ashigaru jednak bez efektu.

W drugiej turze nawiązała się już regularna bitwa. Dzieki mojemu Yoimbo mielismy 18 na inicjatywie, które dzieki moim rzutom niemal wszystkie udało sie wygrać 😉 Z jednej bitwy zrobiły się jakby dwie.Ja z prawej Norkos z lewej bez specjalnych interakcji pomiedzy stronami. strasznie mały stół mam jak na takie duze bitwy i było okropnie gesto. Że nie miałem sie już gdzie ruszać moje smoczki pobiegły wspierać Norkosa po lewej stronie ( btw niezbyt im to wyszło). Ashigaru żucili sie do ataku związując w WW kogo się dało. Dwóch zaatakowało Scorpiona z AP zadając mu ranę i eleminując z strzelania w następnej turze. Jeden zaszarżował Machinatora mk2 z ciężka bronią i te4z go chyba zranił. Miotacz strzelił ale bez efektu.

Z lewej też była niezła jatka – żelazko oberwało sporo ran i juz ledwo sie trzymało jednak wybiło jeszcze paru Machinatorów zanim wyleciało w powietrze. Dalej machinatorzy walczyli z etolies i jeszcze jakimis kolesiami – ogólnie szło im to na remis.
Generalnie w bitwie było cieńko bo Qba miał duzą przewage aktywacji – dwie albo trzy. Co z tego że Walkery wleciały w środek bitwy wyżynając pełno mięsa skoro zaraz po tym Qba aktywował Swoje HMG i zamienił łaziki w Qpe złomu ;> .

Dalej po prawej praktycznie straciłem SMoczków. Stali za osłoną złożoną z wojsk bauhausu jednak ci ostatni zostali wystrzelani a razem z nimi jeden smoczek. Pozostałe dwa dzielne chłopaki ruszyły do szarży. Jeden oberwał jeszcze rane z czekania i zaatakował szasera, drugi poleciał na Cancera. Potem wybiłem nimi szaserów jednak ich kariera zakończyła się na Cancerze.

Z mojej lewej do ataku ruszyły MK2. Atakowali Toshiro i Bushido Samuraja z miotaczek ale guzik im zrobili 😀 . Aktywowałem Bushido i wyrżnałem nimi mk2 (jakiś cud!!! ) Koles z miotaczem podszedł jedną akcje i jeszcze zadał dwie rany Cancerowi. I juz się zapowiadało że wpieról tego dnia prawie nie będzie bolał. Jak na złość akurat teraz musiałem przegrać inicjatywę i to jednym oczkiem ;P

Qba aktywował Cancera – zabił mi miotacz ognia, Deathbringera i jesze dwie rany dał Toshiro :/ . Toshi sie odgryzł szarżą ale już i tak nie było po co grac. Przybiegł mi jeszcze z pomocą ten kozak z toporem i ochroniarzami ale jego wyczyny były bardziej smieszne niż straszne – Finito Mishima i Bauhaus wyrżnięte do nogi ;P

Fotki w kolejności jak to sie mniej więcej działo:

Poza tym UWZ jest nudne i chce grać w 4.0 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Raporty z bitew, Warzone. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

