Stare vs Nowe + Zemsta Deathbringera!

Pograłem dziś trochę z Qbą w WZ. Od dłuższego czasu napałem sie na zagranie w WZ 4.0 więc namawiałem Qbe na gra właśnie w tą wersje. Jako ze Qba szykuje sie na turniej i nie miał czasu na przygotowanie rozpiski postanowilismy ze pierwsza bitwa będzie w UWZ a kolejna jak czas pozwoli w 4.0.

Bitwa w UWZ na 800 pkt Mishima vs Cybertronic
Wziąłem typową rozpiske na wtope – Mariko. 2x Ashigaru (5 i 6), 2x Oni, 6x TigerDragons, Yoimbo, Deathbringer, 3xDragon Riders, Demonhunter (teraz widze ze zapomniałem go wystawić chociaż był w rozpisce 😀 )

Cybertronic wystawił Scorpiona z ap, Cancera, Machinatorów mk1, Lustrzaki, Vinca, i pełno jakiegoś badziewia ( chyba voluntirsi i szaserzy)

Generalnie bitwa była typowa dla mishimy z wyjątkiem jednej akcji 😀 W pierwszej turze Lustrzaki zaatakowały wysunietych Dragon Riderów jednak cała trójka dalej stała na stole. W drugiej turze wygrałem inicjatywe i i odgryzłem sie Riderami zadając az dwie rany dwóm lustrzakom. Lustrzaki w drugiej aktywacji wybiły dragonriderów. Ostatni lustrzak z 1 wd w ostatniej akcji zaatakował Deathbringera rzucając 1 na kostce… defcio oberwał residuala z 17 dmg :D!!!!!! Mega akcja zakończyła się oczywiście zgonem wielkiego herosa Mishimy no i właściwie gra mogła by się już zakończyć.


Dalej gra przebiegała juz typowo czyli zaczęło się wyżynanie bezbronnej mishimy. Nawet udało mi sie wybić trochę mięsa w cybie ale główne siły nie zostały nawet draśnięte. Na koniec Mishima wybita do zera Cyb bez lustrzaków i kilku szaserówi łysków.
Zeby było śmieszniej na prośbe Qby gralismy z staniem w miejscu. Moje Ońiki dzisiaj ani razu nie skorzystały z tej możliwości.

Gra zleciała szybko więc stwierdzilismy ze czas na 4.0 !
Moja rozpiska to:
Ashigaru
10x ashigaru + sajinto+miotacz = 166
Samuraje
6x samuraj + sajinto + ckm = 159
Meki x2 = 96 wyrzutnie rakiet
2x samuraje fenixa 2x katana + smoczy ogień 68
demonhunter 39
siewca smierci 70

rozpiski Qby nie znam ale byli tam Machinatorzy mk 1, Szaserzy, 2x Ta6500 (te autka;) ) , jakiś bohater, jakis szef dowodzący 3 attylami

Była to nasza pierwsza gra testowa w nowego WZ – ja nie przgladałem się nigdy siłom Cyba a Qba nie wiedział nic o Mishimie. W pierwszej turze obie armie biegiem zbliżyły się ku środkowi stołu – Ashigaru i samurajowie maja 15 cali ruchu (zajebista zasada – 1 tura i zaczyna się jatka). Qba wypuścił swoje Ta 6500 na moją lewą stronę gdzie autka zaczeły wybijać bezbronnych samurajów. Ja pod koniec drugiej tury aktywowałem Deathbringera 12 cali od Attyli. Defcio teleportował się prosto w dupe kolesia dowodzącego Attylami i rozerwał go na strzepy. Nietstey przegrałem iniciatywę w 3 turze. Qba uaktywnił szasera z ckm i posłał Deathbringera do piachu. W tym momencie miałem jedno zadanie – zabic łysola który miał jeszcze szanse aktywowac attyle. Szczęśliwie Qba wysłał go na druga strone stołu niedaleko moich Samurajów. Ci wspólnymi siłami zabili wroga – attyle zostały wyeliminowane. Samurajowie fenixa zaatakowali swoimi cekaemami Ta 6500 niszcząc jeden i raniąc drugi. Ocalały pojazd rozwalił dzielnych samurajów. W między czasie Szaserzy zaczeli wyzynać Ashigaru jednak zdeterminowane wojsko nic nie robiło sobie z ponoszonych strat.
Nadszedł moment na decydujące uderzenie – Meki ruszają się 8 cali i zaczynają strzelac do Ta 6500 z wyrzutni rakiet – szczęsliwie na jednej z kostek wypada 5 i rakieta dosiega celu. Po drugiej stronie stołu wielka grupa Machinatorów atakuje osłabionych samurajów. Ci ostatni jednak nie przypominają już żałosnych wypisdków z UWZ – teraz naprawdę potrafią dołozyć. Grupa przetrzymuje szturm po czym zabija kilku machinatorów. Nietstety w kolejnej turze ginie jeszcze jeden samuraj i chłopaki nie wytrzymuja napięcia – panikuja i znikają z stołu. Po drugiej stronie pola walki ashigaru ostrzeliwuja i szarzują szaserów. Swoim Smoczym Wiatrem pomaga im Demon Hunter. Po wybiciu szaserów ocalali ashigaru, demonhunter i meki biegna w kierunku Machinatorów by ostatecznie rozwiązać kwestie Cybertronicu.

Podsumowując – rozegrałem dzisiaj mam nadzieje ostatnia gre w UWZ. Mam równiez nadzieje że 4.0 spełni pokładane w nim oczekiwania i okaże sie grą lepsza od poprzednika. Co do samej rozgrywki – wydaje sie że wszystkie oddziały w 4.0 mają POWERA. Albo są tanie i kiepskie albo drogie i świetne. Mishima w statystykach naparwde wyglada tak że chce sie nia grac ale z tego co mówił QBa to samo jest u Cyba (dmg 15×2 u Ta 6500 robi wrazenie u kazdego gracza UWZ 😉 ) Power w jendostkach powoduje ze gra sie SZYBKO. Gre na 600 pkt nie znając ani jednej statystyki i co chwile biegając do drugiego pokoju by sprawdzić pedeefa rozegralismy w 1h15 minut – szok! Mam obawy co do balansu tej gry wszak ilośc jednostek jest imponująca i wydaje sie to po prostu nie mozliwe by jeden Pietia wszystko zbalansował choć na poziomie UWZ. Wszelkie niedoskonałości zaczną pewno wychodzic dopiero po dziesiątkach jak nie setkach gier ale pewno będziemy sobie z nimi jakoś radzić.tak czy siak niema co zrzędzić bo gra jest taka że chce się grać!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Raporty z bitew, Warzone. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

