Ronin Light Battlewalker WIP

Oto jak na razie wygląda moja autorska wersja tego pojazdu. Szkoda że twórcy wz.40 zmniejszyli rozmiar pojazdu do 3 bo moja wersja jest zbyt duża jak na ten size. Model nie jest wykonany idealnie – ma fajny kształt jednak ten przechył korpusu oraz skierowany ku dołowi karabin trochę mnie drażnią. Dziadowsko wyszły mi również nogi – strasznie pokrzywione. Szkoda że na tym etapie prac już nic z tym nie można zrobić. Jeżeli skusze się kiedyś na wykonanie kolejnych wersji to napewno będą odrobine mniejsze i nieco lepiej wykonane. Poza pojazdem na fotce mam jeszcze jeden mazniety podkładem i bez pilota.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rzeźby, Warzone. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

