Chronopia – Reapers

Dzisiaj jaszczurki które zacząłem malować jeszcze w poprzednie wakacje ale skończyłem dopiero niedawno. Stadko Stygijczyków rozrosło się już do całkiem pokaźnych rozmiarów i chyba pora spojrzeć w książkę i złożyć z tego jakąś armie 😉

Z innych spraw to powróciła moja stara miłość do Dark Elfów z WFB. Maluje sobie korsarzy i czekam na zajebistego figsa czarodziejki na pegazie z piątej edycji 😛 Poza tym zacząłem całkiem spory projekt związany z DarkElfami ale na razie się nie chwale puki nie będzie jakiś konkretów 😉 W ogóle to mam teraz setkę pomysłów w głowie na swoje hobby i zaczynam nie wyrabiać. Przed chwilką zacząłem jeszcze malować kolejnych spejsmarinsów 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Chronopia, informacje ogólne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Chronopia – Reapers

  1. Christof pisze:

    Genialne cieniowanie!

  2. lukas pisze:

    W sumie to robiłem ich na odwal sie i troche mnie wkurza ze moje o wiele lepiej pomalowane figurki jakoś sie nie podobają tak bardzo 😉

Skomentuj

