Space Marines

Ghgrrrr wczoraj nieźle dowaliłem z czterema figurami  kąpiąc je najpierw w krecie a potem w benzynie. Byłem niemal pewny że kiedyś udało mi się doczyścić plastiki kretem ale chyba tylko mi się to przyśniło. Figurki nadają sie najwyżej na jakiś fanatycznych wyznawców nurgla czy inne karirathy. Najbardziej szkoda mi dwóch zajebiście starych spacemarinsów z lat 80/90i rocketlunchera ;> . No kij z nimi.

Dzisiaj szczęśliwcy którzy nigdy nie doświadczyli takiej traumy  😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii WH 40k. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Space Marines

  1. Asafir pisze:

    Super malujesz!
    Dasz przepisz plis.
    Ja niestety jestem perfekcjonistom i bardzo mi się podobają twoje figursy!

Skomentuj

