Mishima znowu dołuje ^^

Pani Mariko niestety w statystykach wypada strasznie słabo – na 15 bitew może 3 zwyciestwa? 😀 Niewiem w czym tkwi przyczyna takiej lipności tej armii.  Wydaje mi sie że kwestią są mechanika gry i stoły.  Mishima żeby miała jakieś szanse musi dojść na bardzo bliski dystans a na tych moich stołach jest to prawie nie możliwe chociaż zawsze wydaje się ze są bardzo gęste.  Gdzie bym sie nie ruszył to Qba i tak zawsze znajdzie jakis korytarz i wytnie mi cały oddział czy to z RL czy z innego ustrojstwa.  Wczoraj bardzo fajnie zawalczyli tylko Deathbringer i Dragonriderzy. Pierwsi zaszarżowali w ostatniej akcji lustrzaki i jakiegoś kapitana. Niestety Qba miał sporą przewagę aktywacji wiec lustrzakami który przetrwali szarże wybił mi Riderów z wyjątkiem jednego. Wczesniej moi chłopcy zadali im dwie rany i zabili kapitana. W następnej turze Dragon Rider z 1wd wraz z Deathbringerem bardzo ładnie zaczeli wybijac Lustrzaki. Lustrzaki wyraźnie nie dawały sobie rady i dopiero wsparcie Vinca i Cancerem z ckm’ami rozwiązało ich problem 😉 Reszta bitwy raczej bez histori – ot takie pykanie na LR.

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Raporty z bitew, Warzone. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Mishima znowu dołuje ^^

  1. Crovax pisze:

    Fajna strona. 🙂

    Generalnie Mariko ma słabe jednostki choć Mishima powinna kosić. Radził bym wystawić kilka małych oddziałów Ashigaru z Smoke’ami. Jakiś Facelessów. Osobiście gram Bauhausem i Mishima Lord Moya – Misjimą robie prawie każdego chyba, że stół jest całkowicie goły. Choć gramy zazwyczaj większymi armiami.:)

  2. kmq1 pisze:

    Dzięki – wpadaj częściej 😉

    akurat Lordem Moya mam zdecydowanie lepsze statystyki a to dzięki Shadow Walkerom, którzy są poprostu niezastąpieni – obok Onibattlewalkers absolutny top w Mishimie 🙂

    Skąd w ogole jestes?

    • Crovax pisze:

      a kawał drogi – okolice Warszawy.

      No, SW i Battlewalkery są mega:) Choć ja lubie bardzo Mnichów Lorda Moya – M5 i Climb dają super możliwości, choć są drodzy.

  3. kmq1 pisze:

    w statystykach ci mnisi wypadają doskonale – close combat 4) – raz nawet niemi grałem na turnieju ale nie wypadli jakoś świetnie. Jutro szykuje mi się niewielka bitwa i chcę przetestować armie opartą głównie o WW więc ich tez może wezmę 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s