Kolejny turniej w Krakowie za nami.

Dzięki organizacji Qby odbył się w Nowohuckim Jędrusiu kolejny turniej WZ.  Zjawiło się pięciu gości spoza ekipy Krakowskiej tak więc turniej liczył w sumie osiem osób.  Nie mam jeszcze pełnych wyników ponieważ rozegrałem tylko dwie bitwy ale wyniki wyglądają tak:

Qba        15 pkt

Norkos 12 pkt

Klimo    7pkt

Ja            6pkt

Dalej niewiem jak to się układało.

Pierwszą bitwę rozegrałem z Badjaq grającym Capitolem.  Gralismy na klaustrofobicznej planszy „stacja badawcza” Pełnej wąskich korytarzy, chmur gorącej pary, kwasu, posadzek pod napięciem i innych niespodzianek.  Niestety bitwa toczyła się zbyt ślamazarnie i rozegralismy tylko 4 tury.  Badjaq zajął dwa punkty i wykonał zadanie.  Ja zrobiłem masakre i nie udało mi się zająć ani punktu ani wykonać misji ( dostarczenie reliktu w swoją strefę).Szkoda ze bitwa toczyła sie tylko 4 tury bo myslę że skończyła by sie nieco inaczej. Wynik 3-1 dla Badjaq

W drugiej bitwie zawalczyłem z małym Patrykiem. No cuż… bitwa była szybka i bez żadnych kalkulacji. Przyjąłem taktyke Patrtyka czyli  „na@@#@” hehehe 😉 Grało się wesoło a Patryk wykańczał moja psyche trajkocząc całą bitwę 😉 .  Zakończyło się wybiciem Imperialu, zajęciem punktów i zrobieniem łatwiutkiej misji (utrzymanie suportu) wynik 5 do 1 (patryk wykonał misje i podłożył ładunki wybuchowe pod jeden z punktów)

Po tej bitwie, wykończony ekstrelamną temperatura i paru godzinnym lataniem wokół stołów zebrałem zabawki i pojechałem do domu.  Myślę, że w  Krakowie i tym razem wszyscy dobrze się bawili  chociaż mnie osobiście takie maratony nie specjalnie przekonują i wolał bym chyba gdy by bitwy były rozgrywane na jakieś 500-600 pkt.

pzdr lukas

Ten wpis został opublikowany w kategorii informacje ogólne, Raporty z bitew, Warzone. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

