Nefaryta Ilian na początek

Figurka jeszcze nie jest skończona zwłaszcza z drugiej strony dlatego jeszcze jej tam nie fotografowałem. Być może dodam na podstawkę więcej jakby wody ( bo tam jest woda…. z kleju 😉 )

Advertisements
Ten wpis został opublikowany w kategorii Warzone. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Nefaryta Ilian na początek

  1. Christof pisze:

    Po prostu rewelacja! Czekam na dalsze foty, i pochwal się jaki aparat kupiłeś!

  2. kmq1 pisze:

    dzięki man 🙂
    Aparat to Pentax K-M. Jest to najprostsza lustrzanka tego producenta z tym że ma dokładnie te same parametry co np. Pentax k10 którym poprzednio kumpel robił fotki moim figsom.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s