Nie ma bata na Ilian

Mars należy do Ilian. Ostatnie posunięcia wojsk sprawiły, że udało się odepchnąć
napierających  wrogów. Po zdradzieckim ataku Semai przyszła kolej na bezczelny
Cybertronic.  Na polu walki jak zwykle staneły doborowe oddziały MhRocznej Phani.

4x Templars + sierzant
4x Templars + sierzant
4x Wheeld templars + sierzant
2x Brass Apocalypts

2x NEfaryta Ilian
Karak
Vahldredd

Oddział Cybertronicu (którymi grał Qba) składał się z :
4x Mk2 + Lmg
5x pplVolunteers + SGT + HMG
4x Mirrormans
4x The 19th Silent + Jaeger Comando

Operations Overseer
Peoples Volunteer Captain
Scorpion Launcher

Bitwa była standardową grą turniejową.  Rzuciliśmy na widoczność ( do 24″) i rozlosowaliśmy
zadania.  Celem głównym było zdobycie 3 punktów strategicznych.  Moja misja dodatkowa polegała na
niedopuszczeniu przeciwnika  do mojej strefy rozstawienia lub na
powstrzymaniu go przed dostarczeniem reliktu do swojej. Qba musiał po prostu dostarczyć
relikt do swojej strefy.
Bitwa była bardzo ciekawa i pełna ciekawych momentów. Wesoło zaczęło robić się już od
drugiej tury gdy jeden z nefarytów wyszedł na środek stołu i próbował rzucić Dimensional
Storm. Na kostkach wypadło 15 i 20 wiec się nie udało (potem się okazało że w ogóle
nie miał tego czaru ^^ ). W nagrodę dzielny nefaryta oberwał w czapę od ppls Volunteers i
zszedł. Po drugiej stronie stołu Valdemar zadał ranę Skorpionowi a na środku Razyda ubiła
jednego Machinatora.


Pod koniec trzeciej tury Brass Apokalyptas próbowali błysnąć i wykurzyć machinatorów zza
skały. Jak to zwykle w takich sytuacjach bywa oczywiście przegrałem iniciatywę ( jak
chyba wszystkie podczas tej gry) więc brasiaki zeszli od strzałów z Lkm. Reszta
machinatorów zaczeła szarżować na Templarów wybijając jednego po drugim. Moja Lewa flanka
należała do Qby. Na środku razyda, Wheeld Templarsi i Karak zaczeli walczyć z
Overseerem, Voluteersami i Mirrormanami. Szło im na tyle dobrze, że padło kilku łysoli a
overseer wyłapał ranę lub dwie. Po mojej prawej stronie pozostały przy zyciu nefaryta powoli
poruszał się do przodu rzucając dimensonal storm. Zatrzymał sie 3 cale od Bohatera
Ochotników.

Kolejna przegrana iniciatywa i nefaryta dostaje 3 rany z shootguna!!!!
Wkurzony rogacz   szatkuje na strzępy przeciwnika swoim mieczem i dwa razy wypala w
stojacych nieopodal volunteersów z błyskawicy. Szczęsliwie pada niemal cały oddział z
wyjątkiem hmg i jednego szerwgowca.
Nieco wczesniej Qba zrzuca mi na plecy 19tx silent, którzy zaczynaja wybijac mój drugi
oddział templarów. Na środku stołu razyda szarzuje na Mirrormanów zabijając jednego z
nazgarota.

w 5 turze trwa walka na lewej pomiędzy Valdreedem i Machinatorami,po prawej Templarsami i
19th silent,a w środku Razydą Templariuszami koła, Karakiem a Mirrormanami i overseerem.
Walczących wspierają Nefaryta i Scorpion. Po jakimś czasie pada Overseer i Mirrormani.
Templariusze również są wybici do nogi. Wcześniej ostatni Mirrorman podnosi relikt  i
zaczyna biec z nim w kierunku swojej strefy rozstawienia. Volunteer szarzuje na nefarytę
na szczęście bez skutecznie.

W szóstej turze Templariusze Koła zabijaja volunteera który szarżował na nefaryte.
Nafaryta wykozystując swoje wszystkie akcje przejmuje punkt po mojej prawej. Inni
templariusze koła przejmują punkt na srodku. Razyda zaczyna gonić uciekającego mirrormana
jednak strzela bez skutku i ten dociera do swojej strefy. Karak wraca w kierunku mojej
strefy rozstawienia wyzynając 19th silent – niestety przezywa jeden. Valdreed do końca
walczy z Mk2 jednak do niczego to nie prowadzi.

Ostatecznie Qba zdobył jeden punkt i wykonał swoją misję. Ja przejąłem 2 punkty jednak
nie wykonałem misji. Ostatecznie było 2 do 2 i jakieś +60 w małych punktach dla mnie.
Qbie został jeden 19 th silent, Scorpion z 3 punktami zycia, Lustrzak i 3x Mk2. U mnie
przezyli zdrowy Karak, zdrowy Valdreed, Razyda z dwoma ranami, Nefaryta z 3 ranami i
dwóch albo trzech templariuszy koła. Grało się świetnie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Raporty z bitew, Warzone. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Nie ma bata na Ilian

  1. Qba pisze:

    w sumie to wyglądało włsanie tak jak w opisie. chciałem przetestować rozpiskę na turniej w Będzinie. przetestowana choć dalej nie wiem, która jest lepsza(w sumie obie są dobre:))
    grało się naprawdę bardzo dobrze, zmienność szczęścia i losów gry wprowadziło duże emocje.

Skomentuj

