Turniej w Krakowie

Tydzień temu odbył sie turniej w klubie Jędruś w Nowej Hucie. Miejscówka okazała się bardzo sympatyczna więc miejmy nadzieje jeszcze nie raz sie tam spotkamy. Osobiście turniej nie poszedł mi najlepiej jednak walki które stoczyłem były bardzo wyrównane i przegrane o włos.

Piedrwszą bitwe stoczyłem z Grohmem grającym Demnogonisem. Na początku wydawało się, ze wygram bez problemu jednak najpierw Grohmowi dosyć łatwu udało sie ubić moich przyczajonych snajperów a nastepnie przegrałem iniciatywę co zakończyło zywot moich walkerów. W tym momencie nie specjalnie było już czym grać i bitwa zakończyła sie wy6nikiem 2 do 1 dla Grohma i -63 pkt dla mnie.

2 potyczka odbyła się z Trollenem dowodzącym Algerothem. Tutaj niestety dla mnie decydowała apokalipsa a dokładniej strzelanie w punkt. Moje pochowane oddziały raz za razem obrywały od wybuchu. W sumie mogłem tą bitwę zremisować jednak zająłem punkt o rundę za wcześnie i Trollen zdązył go odbić a mi potem zabrakło ruchu aby znowu stał sie mój. W bitwie pieknie walczył Haichiman Masadoka zdobywając punkt, broniąc go do końca gry i kontratakując.
bitwa zakończyła się wynikiem 3 do 1 i -65pkt dla mnie.

3 bitwę sobie odpuściłem co ostatecznie uplasowało mnie na na 9 pozycji. Dużym zawodem okazali się Soshorama Monks którymi niemal niczego nie zdziałałem – trzeba było brac Ashigaru lub Samurajów.
Cały turniej wygrał chłopak od nas czyli Norkos, (niestety chuja wygrał ;)) za co należą sie gratulacje.
Na koniec podziękowania dla Qby za organizację i do następnego

pzdr Lukas

Ten wpis został opublikowany w kategorii Raporty z bitew i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

