Znowu Ilian

Kolejna bitwa z Cybertroniciem na 800 pkt. Tym razem grałem z Qbą. Więdząc ze będzie ciężko postanowiłem nie bawić się w półśrodki tylko wziąść najbardziej pakerną armie jaką

uda mi się wymyśleć w 5 minut. Oto skład:

4x templars + high
4x templars+ high
4xWheeld Templars + high
4x unded Legionares + necromutant
Karak
Waldek
Nefaryta Ilian + wiadomo co
Valpurgio +wiadomo co
Razyda

^^

Jak widać poszedłem na ostro – a co!
Bitwa znowu rozgrywana była w jungli wenus. Muszę coś zrobić z tą makietą gdyż niby to jungla a korytarze do strzelania byly przez cały stół 😛
Początek bitwy nie był jednak różowy. Qba miał mocną strzelającą na dalekie dystanse jednostki. Pierwsze dwie tury to była totalna rzeź moich wojsk. Z wszystkich templarow.

zostalo mi chyba 4 zwykłych i jeden high templar z drugiego składu ptrzy praktycznie zadnych stratach u Qby. Qba z samego czekania dowalił mi z 6 RAN!!!!! Masakra do niedawna dał bym sobie głowę uciąć ze w takiej bitwie juz niczego nie uda mi się zdziałać, ale co sie później okazało, z Legionem jest inaczej 😀 Od trzeciej tury Qba zaczą grac troche.

frywolnie. Spuścił się swoimi 19 th silent i nie zrobił nic. Praktycznie cala druzyna zgineła od apokalipsy Valpka (ubili tylko ze 2 templarów).
Chyba w tej turze stało się coś zajebiaszczego ^^ Oddział Ozywionych niemal rozpierdzielił w puch zdrowiutki dopakowany na maksa oddział Attyli z Scorpionem!!!! Niewiem jak to

się stało ale chłopaki po jednej rance dobijali kolejne Atylle by w piątej turze wraz z Waldemarem zadać ostatnią ranę Scorpionowi.Goście dwa razy panikowali tracąc po 2 akcje –

poprostu bomba ^^ W innych miejscach stołu nie działo się już nic specjalnie spektakularnego. Szaserzy zabili na LR Valpurgiusa i takie tam pierdoły. Na sam koniec zająłem

wszystkie trzy punkty – został mi karak z dwoma ranami, Waldek z jedną raną, zdrowy odział Ożywionych i jeden Tempalriusz. Qbie został Hemogen, Vince z 2 ranami i z trzech

chaserów.

Na koniec pozdrawiam wszystkich graczy Legionu – waszą lamerską armią wygrała by nawet ślepa lebioda ;))

Ten wpis został opublikowany w kategorii Raporty z bitew, Warzone. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

