i po turnieju

Musze się pochwalić że poszło mi wcale nieźle i ostatecznie uplasowałem sie na czwartej pozycji 🙂 Ogolnie ekipa krakowska pokazała klasę ponieważ Qba zają trzecie miejsce a Norkos piątę. Turniej był bardzo emocionujcy – było jak zwykle troche sprzeczek na temat zasad ale na szczęscie obyło sie bez ofiar ^^ Najwazniejsze że Mishima dała radę i gdyby nie kilka błedów czy małych peszków mogło być jeszcze ciut lepiej. Mam troche fotek w aparacie jednak jezeli nie uda mi sie wrzucic relacji do jutra pojawia sie one prawdopodobnie na blogu dopiero pod koniec tygodnia – praca wzywa.  Pozdrawiam wszystkich turniejowiczow a zwłaszcza Pretorianstalkera, gefr. Kouo (kłutliwego hiehie 😉 ) i Cyberedda z ktorymi miałem przyjemnośc grania ;))))

Ten wpis został opublikowany w kategorii informacje ogólne, Warzone. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

