Viridian Lord

Pomalowałem kolejną figurkę do chronopii. Niestety nie jestem z niej w pełni zadowolony. Miałem zamiar na tej figurce spróbować malowania znacznie różniącego się od tego jak zazwyczaj maluje.  Figurka z załozenia miała być stonowana i mroczna (mazyło mi się coś ala Jarhead 😉 ) ale coś nie wyszło i trzeba będzie trenować dalej 🙂 Jak jeszcze z niebieskiego jestem zadowolony to skóra mi nie pasuje… Jak ktos ma jakieś  sugestie to prosze o komentarz.

 

CIMG6042

tu troche bardziej podświetlona fotka:

CIMG6012

Ten wpis został opublikowany w kategorii Chronopia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Viridian Lord

  1. fatman pisze:

    padaka nigdy nie uda ci sie osiagnac efektu mojej zieleni 😀

  2. kmq1 pisze:

    puki co to jeszcze nie widziałem nigdy tej twojej „genialnej” zieleni 😉

  3. Trollen pisze:

    ej ej ej nie masz na sprzedaz 2 Viridian Lordów?

Skomentuj

