Ulipki

No to na dzisiaj fotki kilku moich ulepioków. Większość z nich została wykonana zupełnie niedawno i prawie żadnej nie wykonałem do końca ^^

Na początek jedna z moich pierwszych prób w życiu, stworzenia własnej figurki. Jest to postać orka zainspirowana orkami z starej karcianki Middle Earth. Chłopek został wykonany z Modliny i ma już pewno około 10 lat .  Szkoda że w tym czasie pogubił trochę części no ale trudno – może kiedyś go dokończę 😉

CIMG6044

Następne w kolejności są już stworzone przezemnie zupełnie niedawno figurki z gliny. Swoje próby z tym materiałem rozpocząłem od ulepienia trzech w założeniu polarnych niedźwiadków. Zajawiły mnie puszczane w tv trailery jakiegoś filmu w którym pakerne, pancerne niedźwiedzie robią rozpierduche. Super klimat. Gdybym był zajebistym rzeźbiarzem, na pewno porobił bym jeszcze takie figurki, na odpowiednim poziomie.

CIMG6014

CIMG5957

Gdy już rozgrzałem się na misiach postanowiłem ulepić coś humanoidalnego. Padło na potężnego żywioła ziemi. Sam koncept potworka wziął się z dwóch róznych Artów znalezionych w googlach. Chłopek stoi na płycie CD 😉 .

CIMG5947

Kolejną zrobioną prze zemnie figurką jest model hammerheada do armii Stygians z Chronopii. Wyszedł bardzo fajnie i na pewno przy okazji malowania jaszczurek figs zostanie dokończony i pokolorowany.

CIMG5959CIMG5960

Jakiś czas temu miałem mocną zajawkę na rzeźbienie i nawet jak nie miałem niczego konkretnego do roboty coś tam sobie dłubałem. Zrobiłem sobie wtedy z nudów dwie śmieszne figurki – jedna to cycata baba z lasu a druga to odpicowany Jewish Madafaka z Cartelu. Ot takie śmiechowe byle co  

Kopia CIMG5965 CIMG5964

Kolejnym dosyć sporym projektem była figurka potężnego demona. Figs niecenzuralny. Osoby poniżej osiemnastego roku życia proszę wyłaczyć tego bloga 😉

CIMG5968CIMG5969CIMG5966

Osobiście uwielbiam figurki w skali 1/72. Uważam że ta skala jest idealnym kompromisem pomiędzy dwudziestoośmio milimetrowymi detalami i piętnasto milimetrową masowościa. Oczywiście musiałem spróbować swoich sił w tej skali gdy tylko kupiłem sobie profesjonalną masę rzeźbiarska grey stuff. Jeden z chłopków to dosyć koślawy rycerzyk a drugi to ork bez rączek 😉

CIMG5971CIMG5974

Poza takimi różnymi bezsensownymi figsami pojawiły się oczywiście próby tworzenia figurek do WZ. Z tej serii pochodzą gliniane Dzieci Ilian, Biogigant i Mekki.

CIMG5961
biogigantmeki

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rzeźby. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Ulipki

  1. Christof pisze:

    Zajebiste! Ten rycerz w małej skali to w ogóle mistrzostwo. No i jestem ogólnie wielkim fanem niedźwiedzi. (BTW ten film z misiami w zbrojach to Złoty Kompas)

Skomentuj

