Chlebem i solą

Tym zacnym staropolskim zwyczajem powitałem wczoraj poraz pierwszy owianego złą sławą Valpurgiusa. Z tą małą różnicą że chleb był spleśniały a sól z dubeltówki 😛

Spotkanie standardowo odyło sie na 800 pkt. Moj przeciwnik Tomek (Fatman) swoją Hordę wspierał oddziałami Pani Mrocznej Harmonii Ilian. Przeciwko trójcy Valpurgiusa, Karaka i ValDreda zwyczajowo staneło pospolite ruszenie chłopskie Mishimy (Ryżojady). Rozpiski:

Fatman – Ilian+ Horda  799 pkt CIMG5977
5 nekromutant+1spec
4templarów+1ldr
4templarow+1ldr
valp +apocalipsa+symbioza
karak
valdred+dark lighting
razyda
2pretó+1enforcer

Lukas – Mishima Lord Heir Moya 800 pkt

4x Faceless

4x Ronin Samurais + RL+ Sierzant(laser sight)

4x Hatamoto (laser sight zapomniany;) + hmg + Sierzant (laser sight zapomiany;)

2x Nagano Shadow Walkers

Liege Lord

3x Demon hunter

2x Ronin Light Battle Walker

CIMG5976

1 tura.

Pierwsza śmieszna (głownie dla mnie 😀 ) akcja. Valpurgius wspina sie na górkę z nadajnikiem. Chłopek jest już stary i nie skumał że jak się zabardzo wychyli to może dostać w czape. Nagano ruszają się jedną akcję i wypalają 4 strzały w głowe dziadka. Valp obrywa 3 rany. Reszta oddziałów rusza lekko w przód. Smurajowie zadają jakies rany templariuszom, giną również nekromutancji od strzałów RLBw (ronin light battlewalker).

2 tura

Ronin z RL zdejmują jakiegoś nekromutanta czy templara. W sukurs idą im Nagano. Fatman spuszcza (sic!) mi się na stół trzema łowcami. Jeden łowca wypada poza stól hiehiehie . Lamentom Tomka niebyło końca chociać moim zdaniem i tak powinien sie cieszyć że gralismy na LAMERSKĄ zasadę dzielenia rozzutu przez 4 ( Ja nigdy tak nie grałem swoimi Crimsonami). Tu się zatrzymam na sekundke i popsiocze trochę na to dzielenie.

Niewiem kto dokładnie wymyslił tą zasade z dzieleniem przez 4 ale domyslam sie że były to jakieś turniejowe Lamki z rozpiskami opartymi na Pretorian Stalkerach (valp+ stalkerzy – turniejowy standard). Wiem że fajnie i łatwo  robi się takie parra deploy kiedy ma się 50% szans na wylądowanie w kółku i wasi łowcy mogą zarządzić ale kurwa ludzie opanujcie się. Niech w tym zrzucie będzie chociaz jakas minimalna szansa że cos pójdzie nie tak…

Wracamy do raportu. Zostało 2 łówców którym udało sie zabić Walkera i zadać ranę drugiemu. Na szczęscie dystans jaki dzielił łowców od demon hunterów był odpowiedni i udało mi się  zaraz sprzątnąc pokarki moimi Demonami.
CIMG5978

CIMG5979

3 tura

Valpek próbuje pukać apokalipsą ale słabo mu to idzie ( się chłopak opamiętał po tych trzech ranach ;))). Wykożystuję przy tym swój czar Symbioza czy cośtam. Fajne combo chociaż skąd ono się wzieło naprawdę niewiem ( pewno stąd co genialne parra deploy).

Tutaj mieliśmy zabawną sytuację z Tomkiem(zabawną bo mi potem domownicy opowiadali jakie wrzaski były w pkoju ;))) ). Chciałem za wszczelką cenę sprzątnąć Valpka ale Tomek przezornie zastawił go Templariuszami. Moi Nagano stali tak że jeden widział wszystkich a drugi tylko Valpka i jednego Templara. Uruchomiłem najpierw tego który widział wszystkich chcąc zabić typka ktory zasłaniał valpurgiusa drugiemu Nagano.  ZAbiłem 2 templarów i w tym momencie Fatman stwierdził że nie zdejmie tego templara ktorego chce ja tylko tego ktory mi zupelnie nie przeszkadzł(podobno był blizej). Już niewiem dokładnie jak to było i kto miał rację( moze Tomek 😉 ) bo z tymi templarami był problem gdyż nie chcieli stac na górce i ciagle spadali i byli przestawiani. W pewnym momencie wkurwiłem się i zaczeliśmy zdejmować figurki z stołu 😀 Jak już zdjąłem połowe wkurwiłem sie jeszcze bardziej i  moglismy dalej kontynuować grę 😀 Jak to mawiał Święty Łukasz ręką ch… tzn oliwa sprawiedliwa. Drugi nagano strzelił 3 razy – ubił i templara i dobił paskudnego Valpurdżia 😀

W innych rejonach stołu nie było już tak gorąco. Oddziały wybijały się nawzajem. Ja tłukłem nekromutantow i templariuszy a Tomek Ronin samurajów (spankowali)

CIMG5980

CIMG5981

4 tura i dalej

Tutaj zaczałem już mieć przewagę. Z fajniejszych akcji to Tomek zdjał mi 3 faclesów swoim czarem (błyskawica) a razydem dwóch hatamoto.  Ja wybiłem resztki nerosów, nekromutantów. Potem padła rzyda valdred i na samymkońcu Karak. W miedzy czasie straciłem jeszcze jednego Demona.

Sumasumarum –alepuje raz jeszcze!!! nich ktos wreszcie doczyta jak sie gra na jakies dodatkowe zasady(zdobywanie punktow czy cos) bo takie grane na wyzynke to naprawdę jest tragedia, idiotyzm i imbecylizm 😛

Ten wpis został opublikowany w kategorii Raporty z bitew, Warzone. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

