Z motyką na Marsa 2

Na czym ja to ostatnio skończyłem… piramidy. Innymi ważnymi elementami mojego stołu są: wrak statku kosmicznego i stacja radionadawcza. Model wraku to zwykły kartonowy model ściągnięty z strony: http://paperstarships.tengun.net/ Wybrałem statek nie pamiętam już jaki. W każdym razie miał „Amerykańskie” emblematy więc mój wrak udaje wrak (WOW!) jakiegoś myśliwca Capitolu :). 1

Całe szczęście, że wymyśliłem sobie wrak a nie brand new stateczek, gdyż niestety jakość tego modelu jest bardzo słaba ( w końcu fanowska robota za free). Ciężko się badziewie sklejało zwłaszcza, że autor nie postarał się o porządną instrukcje. W każdym razie model skleiłem i wygląda nieźle. Został wydrukowany na czarno-biało ale malowanie zwykłymi akrylami daje całkiem fajny efekt kolorów więc jak ktoś nie chce drukować w kolorze zawsze może to co wydrukował pomalować pędzelkiem.

2

Teraz perełka mojego stołu (moim zdaniem ofc) – przekaźnik radiowy czy cokolwiek to jest. Być może niezbyt pasuje do piramidek ale wygląda dokładnie tak jak sobie zaplanowałem czyli przesadnie – a więc Warzonowo . Budowla została wykonana z tubki po paście do zębów, pojemniczku po lekach mamy, starej pokrywki na patelnie co by olej nie pryskał(siatka), nakrętek, jakiegoś elementu sanitarnego (ta największa antena), gwoździ i oczywiście kartonu.

CIMG5915

Przekaźnik znajduje się na dosyć sporym wyniesieniu, dodatkowo znajduje się tam drabinka i wejście na platforme powyżej szczytu. Pewno nikt tam nigdy nie wejdzie żadnym snajperem ale wystarczy że fajnie to chyba wygląda. Samo wykonanie konstrukcji to parę chwil i czysta prowizorka – jakieś taśmy samoprzylepne i tym podobne rzeczy. Moim znaniem szkoda czasu wyrywanie sobie żył na cos co i tak ma służyć tylko grze i po prostu fajnie wyglądać.

CIMG5917

CIMG5920

Poza tymi elementami na stole znajdują się jeszcze jakieś roślinki wykonane z roślinek (tuja) i rosdupcony (:)) rakietnicą Behemoth z gliny. Początkowo wydawało mi się że ta ilość przeszkód, którą mam spokojnie wystarczy do fajnej gry ale ostatnio doszedłem do wniosku, że na stole powinno być jednak jeszcze bardziej gęsto. Planuje wykonać jakieś skałki z za których będzie można wykonywać ostrzał i dorobić więcej roślinek. Oczywiście napisze gdy coś uda mi się stworzyć.

A tym czasem borem lasem

Pzdr Lukas

3
CIMG5922

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tereny. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Z motyką na Marsa 2

  1. Christof pisze:

    Rewelacyjny ten przekaźnik!

Skomentuj

