Motor i Chemogen – gotowe

Wreszcie skończyłem malować Smoczy Motor. Namęczyłem sie przy tej figurce że hej. Generalnie smieszą mnie goście którzy malują figurki w kawałkach by je na końcu sklejać ale w przypadku tego żelastwa było by to najwłaściwsze :D. Figura waży chyba z pół kilograma – przy tej wadze cieżko sie nią operuje podczas malowania co sprzyja wszelkiej maści „obcierkom” farby. W trakcie pracy  tak się wkurzyłem że wreszcie wziałem białą śnieżkę do rdzy i pomalowałem nia większość ostrych elementów tak że scieranie zostało jako tako zatrzymane.     Na do widzenia pokryłem figsa dwoma warstwami matowego humbrola. Cieniowanie straciło troche na efektowności ale coś za coś – przynajmniej mogę w miare bez strachu dotykć figsa.

CIMG5683

Oprócz Smoczego motoru pomalowałem dla Qby Chemogena.

CIMG5674

Ten wpis został opublikowany w kategorii Warzone. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Motor i Chemogen – gotowe

  1. Qba pisze:

    Podoba mi się:)

  2. Qba pisze:

    Chemogen jak żywy:P:P:P:P

Skomentuj

