Warzone Forever

Witajcie

W te wakacje miałem ostrą zajawke na klasyczne fpsy (Doom, Hexen, Duken Nuken) i w pewnym momencie wpadłem na pewien pomysł(genialny!!!). Dostrzegłem że animacje potworkow w tych grach składają się przeważnie z 2-3 klatek animacji…Atak, ruch, itp itd… Pomyslałem sobie – Czemu by tego nie wykozystać i nie pobawić się w małe modowanie.  Wystarczy zrobić fotkę konkretnej figurki z czterech stron a nastepnie przy pomocy photoshopa lekko je zanimować. Sporo figurek w WZ przyjmuje takie pozy że  zanimowanie ich nasuwa się wręcz samo (np ppls voluntiers – w ruchu i strzelający). Myślę że nawet przy niewielkim nakładzie pracy mogł by z tego powstać fajny modzik do takiego Duken Nuken 3d np. Przeczytałem troche turtoriali odnośnbie tworzenia modow i skończyły mi się wakacje 😀 Mam teraz szybki apel – gdyby ktoś kto czyta tego bloga znał by sie odrobinkę na tworzeniu potworków do DN3d albo miał by sie ochotę tego nauczyć (są odpowiednie porandiki w necie) niech do mnie napisze na kmq1@go2.pl . Z swojej strony zajmę się fotografowaniem i animowaniem figsow. Chciał bym zrobic jakąś prosta mapke w której dało by sie postrzelac do jednej lub dwoch jednostek znanych z WZ 😀

a tak to by mogło mniej więcej wyglądać  na ekranie

duken

Ten wpis został opublikowany w kategorii Dywagacje, Warzone. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

